Informatie

Wachttijd

Vanaf 22 november 2021 is het helaas niet meer mogelijk om u aan te melden voor behandeling. Wegens oplopende wachttijden kunnen wij nieuwe cliënten geen afspraak meer aanbieden en kunnen zij niet op de wachtlijst geplaatst worden.

Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intake gesprek krijgt, en dat binnen 10 weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de Treeknormen).

Openingstijden

In overleg met u worden afspraken gemaakt voor het intakegesprek en de behandelsessies.
Thamar is aanwezig op:
• maandagochtend en maandagmiddag,
• dinsdagochtend en dinsdagmiddag,
• donderdagochtend en donderdagmiddag,
• vrijdagochtend en vrijdagmiddag.
Intakegesprekken vinden enkel tijdens kantoortijden plaats. 

Elly is aanwezig op:
• maandagochtend en maandagmiddag,
• woensdagochtend en woensdagmiddag,
• donderdagmiddag en donderdagavond,
Intakegesprekken vinden enkel tijdens kantoortijden plaats. 

Indien u meer informatie wenst over de wijze waarop wij samenwerken met onze partners, verwijzen wij u naar het kwaliteitsstatuut van Elly Geven en het kwaliteitsstatuut van Thamar.



Heeft u nog vragen?

Heeft u nog vragen die onbeantwoord zijn? Aarzel dan niet om contact op te nemen.